29 d’octubre 2007

Parlar de música amb l'Albert


Albert: Què tal l'In Rainbows, t'agrada?
Llengot: Sí, està molt bé
Llengot: El vaig descarregar però li vaig donar el CD a la Gemma i només l'he escoltat uns quants cops al seu cotxe.
Albert: A mi 15 Steps em fa plorar...

Albert: Escolta, què collons els troba la gent als Wilco?
Llengot: Ni puta idea, no els he sentit em penso...
Albert: Tothom els te com els altres grans després de Radiohead i son un muermazo

Albert: Coneixes My Morning Jacket?
Llengot: No
Albert: Imagina...
Albert: una colla de hippies que viuen en un poblet al nord de Wisconsing sense tele ni ADSL...
Albert: només tenen vinils dels 70 d'en Neil Young... i monten una banda...
Albert: i un bon dia arriba al poble un estudiant d'Erasmus i els regala un CD dels Radiohead.....
Albert: com que al poble no hi ha reproductor de CD, només s'influencien pel disseny de la portada de Radiohead
Llengot: hahahahaa
Albert: http://www.youtube.com/watch?v=Q-izg6Mn8co
Llengot: Home, sona bé, però tampoc m'han caigut els collons per terra....
Llengot: hehe
Albert: Ok, és un grup d'aquells que s'ha d'escoltar 3 o 4 cops, però bé, que em vols picar?
Llengot: Clar...
Albert: Dr. Dog fot setmanes que cerco el disc per Rapidshare i similars i res
Albert: uns freaks
Albert: http://www.youtube.com/watch?v=LoYyvcDIpdc
Albert: tu, i els Benevento Russo?
Llengot: Tampoc els conec...
Llengot: ja et dic que estic offline
Albert: collons!!!!!!!!!

Albert: i en José González?
Albert: és el Buckley en bo
Llengot: jajajajaa a veure...
Albert: http://www.youtube.com/watch?v=9B-h1EEsKDA
Albert: el tema el coneixes
Llengot: uooooo
Llengot: impressionant
Albert: és un cantautor suec molt potent
Llengot: suec? amb aquest nom ningú ho diria...
Albert: no se ben bé si és suec però espanyol no és
Llengot: És bo, el puta...
Albert: molt, escolta és imprescindible que et baixis l'últim de la PJ Harvey

Albert: L'Elliot Smith si que el coneixes no?
Llengot: em sona el nom però no l'he sentit, em penso
Albert: es com millor que el González i el Harper junts
Albert: http://www.youtube.com/watch?v=EAOxo8qH_AQ
Albert: Per cert, l'últim d'en Harper és d'aquells de papelera de reciclaje

8 comentaris:

Anònim ha dit...

en González en Buckley en bo?!?!?! Osti, osti, aquí ha pixat fora de test eh! A en Buckley no li calia versionar (teardrop és de massive attack)

Llengot ha dit...

Hahahaha Tranquil·la Mery Cherry, si coneguessis l'Albert entendries com s'han de llegir les seves definicions musicals :P

Ara, versionar o no versionar no és la qüestió. Dius que a en Buckley no li calia versionar, però el seu famós Hallelujah és una versió de Leonard Cohen, precisament.

I s'ha de reconèixer que fer una versió acústica d'un temazo com Teardrop és tenir valor! hehehe

Per cert, Teardrop és també el tema de la intro de House als EEUU...

http://es.youtube.com/watch?v=weiQbuEucDM

Anònim ha dit...

hohoho, ho sento, no he pogut evitar esverar-me una mica!! El Buckley que no me'l toquin que mossego!!! gggrrrr

Albert Palomar ha dit...

Mery Cherry, Mery Cherry, evidentment que el Gonzàlez no és millor que en Buckley, peró l'Elioth Smith potser si...

Anònim ha dit...

Albert, he estat furgant per la mula i de moment el tal Elioth el trobo una mica pansit, però deixa'm una mica més de temps. Si tu m'ho dius, li dono un vot de confiança

llengot, l'altra dia et vaig veure al Via Fora però em va fer vergonya saludar-te, jeje

Guillem Mercadal ha dit...

N'Elliott té un estil molt personal que a molta gent no li fa el pes, però a mi sempre m'ha agradat.

Calidesa, candidesa, desil·lusió, frustració, sensibilitat, debilitat i un llarg etcètera que matisa la seva obra.

http://es.youtube.com/watch?v=FMMOqA8zqYg

En fi, un altre directe al que ja no s'hi podrà anar ;)

Llengot ha dit...

Ostres Mery Cherry! Doncs mira que hi havia poca gent aquell dia al Via Fora... però per més que provo de recordar les cares de les noies que hi havia, no arribo a materialitzar-ne cap. És clar que jo no tinc ni idea de la cara que fas perquè... no ens coneixem, oi?

Anònim ha dit...

eps! quan vosaltres vau arribar, nosaltres ja marxàvem

nono, no ens coneixem, però et tinc vist, del tren potser, no sé, la nostra ciutat és molt petita