23 de desembre 2008

L'he trobat! Els he trobat?


Fa mesos que vaig perdre el meu punt de llibre preferit. El vaig comprar a Menorca fa... més de dos anys ja! just quan vaig començar aquest blog. És un punt de cartolina blanca amb un negatiu positivat d'una fotografia del far del Cap de Cavalleria feta per Lluís Real. L'havia buscat i rebuscat, regirant tots els llibres de casa, trucant amics a qui havia deixat llibres... i res!

Fa setmanes que vaig perdre l'hàbit de llegir i escriure per plaer, fins i tot el d'estudiar. Avui, amb les vacances d'hivern acabades d'estrenar, he encarat la prestatgeria i he agafat un dels llibres que fa temps que tinc pendents de llegir: Pilar Prim. A la pàgina 7, just on comença el pròleg, hi he trobat el punt de Cavalleria!

Espero haver-hi trobat també alguna cosa més...

1 comentari:

Guillem Mercadal ha dit...

Com a mínim això sembla! De vegades n'hi ha prou amb un petit gra de sorra per aconseguir sortir-se'n d'una dinàmica ;) Ànims!