25 d’octubre 2006

En Lluc a la sabana

Després de la lectura de l'entretingut post ALGA de n'Intratable vaig fer una fugaç visita al país dels verbívors i, com sempre, una de les coses que més em cridà l'atenció fou el palíndrom del dia(1). Fer un palíndrom així no deu ser fàcil, i no crec pas que existeixi cap mètode... Però aleshores al vespre, a casa, consultant una paraula al diccionari vaig descobrir un mot que desconeixia: anabàs. Se'm va acudir que
Lluc anabàs a la sabana cull. (2)
En un primer moment em vaig sorprendre però de seguida vaig pensar que era un palíndrom ben trist. Dubto que hi visquin anabàs (anabassos?) a la sabana i, en cas que n'hi hagués, es pescarien; no es collirien pas! Tanmateix, si de jugar amb la llengua es tractava, ho havia aconseguit. Al capdavall, si a TVC i Catalunya Radio cacen bolets, per quins set sous en Lluc no pot collir peixos a la sabana?


***

(1) El d'avui: A Vidal, ara l'avalarà la diva.
(2) Posteriorment: Lluc un anabàs a la sabana, nu, cull.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No és pas trist el teu palíndrom, n'hi ha de molt pitjors i molt més agafats pels pèls!

Salut!

Anònim ha dit...

Ah! I a mi m'ha agradat.