03 de setembre 2008

No puc dormir

Com cada any, després de la Festa Major costa agafar el son, ja se sap. Són massa dies anant a dormir a l'hora de llevar-se i llevant-se a l'hora de sopar. Això no pot ser bo. M'estiro al llit, poso els coixins com a mi m'agrada, tanco el llum i els ulls, dono unes quantes voltes. I no m'adormo. Passen deu minuts, i deu més... Una hora. No tinc son. Estic sol.

Em llevo i poso aigua a bullir. Prendré una infusió de marialluïsa amb mel mentre derivo per alguns blogs trobats pel cercador d'imatges de Google. Arribo a La cuina vermella, a Favàritx, a L de Lingüista... Prenc una segona tassa d'infusió. Aquesta té un gust més fort, però la mel de La Vinya que l'endolceix la fa encara exquisida.

Amb la broma ja és setembre i papallonegen pel caparró idees de senzilles activitats que tinc ganes de fer, d'habilitats que m'agradaria potenciar o adquirir, de llocs que vull conèixer o revisitar...

Setembre és el meu cap d'any. El darrer glop de la tassa concentra la major part de la dolçor de la mel. Mmmm...