10 de juny 2008

El Camí

Ja fa temps que en tenia ganes i finalment m'he decidit. Ja sé on aniré quan torni de Menorca: a fer el Camí de Sant Jaume. Des que fa anys en vaig descobrir l'existència que em va cridar l'atenció. Amb el temps he sabut que de camins de Sant Jaume n'hi ha molts i que, de fet, l'autèntic Camí cadascú l'ha de començar a casa seva. Així doncs, si no hi ha res de nou, el dia 25 del mes que ve abandonaré la meva ciutat tot xino-xano per anar fins al Monestir de Montserrat on faré nit(1) i, des d'allí, seguiré les sagetes grogues que m'hauran de guiar fins a Santiago de Compostela.

Tot plegat seran uns 1100 Km a peu. La distància més llarga que mai m'he proposat de recórrer caminant. El meu Camí.

Em queden dos elements clau de l'equipatge per a escollir: el calçat (les meves apreciades Teva Redpoint 2 ja no poden acompanyar-me més quilòmetres) i la lectura. Alguna proposta?


***
(1) Sempre m'ha fet gràcia passar una nit en un monestir...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres, quina pregunta més difícil! Jo m'emportaria un llibre primet però de molt contingut. D'aquells que pots rellegir tantes vegades com vulguis i sempre hi ha teca per descobrir.
Sense pensar-m'hi gaire: "Alexis o el tractat del combat inútil"

Guillem Mercadal ha dit...

El petit príncep?

O potser guerra i pau :P

Llengot ha dit...

Gràcies Mery Cherry, me l'apunto com a candidat. Faré una escapada cap a la llibreria per veure si el tenen...

Guillem, el petit príncep estaria bé, però ja l'he llegit i me l'acabaria sabent de memòria :P Guerra i pau? Malparit, que vaig a peu!!!! XDDDD

Imma ha dit...

ei que et sembla "Atrapados en el hielo" de la Caroline Alexandre...em sembla que algun cop te n'havia parlat es d'una expedició a l'Antartida on queden atrapats al gel durant 20 mesos...jo crec que pot estar bé...apa saludus!!

Llengot ha dit...

Mmm... molt interessant també. Un llibre d'aventures d'aquesta mena pot ser una bona tria...

MoLoKo ha dit...

Bé, potser es massa curt pel teu viatge, però et recomanaré "Los vagabundos del Dharma". Em sembla que no hi ha edició catalana, però en Japhy Ryder es força engrescador.