05 de desembre 2007

To tag or not to tag?

Ara feia dies que no em predisposava per escriure al blog... però en canvi em vaig decidir, per fi, a actualitzar la meva vella plantilla de blogger al nou sistema (molt més pràctic, tot sigui dit). Ara he perdut informació de la barra lateral (bàsicament perquè sóc un mandrós); però espero recuperar-la a poc a poc.

La qüestió és: etiqueto o no etiqueto? i si etiqueto, etiqueto allò passat o només allò futur?

També he obert un altre blog, molt més vergonyós que aquest. Té etiquetes.

2 comentaris:

una lingüista ha dit...

Posats a triar, no etiquetis allò que ja està fet, no et busquis feina...! O, en tot cas, fes-ho quan et sobri el temps, per exemple durant les vacances, no?? Felicitats pel nou blog!! ;-)

Lluís Martí ha dit...

Si vols que et digui la veritat, jo mai he fet servir les etiquetes de cap blog...