17 de setembre 2008

Sí que fan!

Plegant de treballar a les deu del vespre/nit i prou a prop de casa per permetre'm el luxe de tornar tot xino-xano; tot sopant, m'he posat a mirar la TV i, després del zàping de rigor, he acabat amb una aposta gairebé segura: el 33.

El 60 minuts m'ha interessat molt! Han emès un reportatge d'Andrew Cohen del programa Horizon de la BBC anomenat Aïllament total (Total Isolation) que, a partir d'un experiment en què aïllaven sensorialment sis voluntaris durant 48 hores en diverses condicions (foscor i silenci absoluts, soroll blanc, etc.), es reflexionava sobre com afecta aquest isolament als humans. Isolament que és cada vegada més comú en centres penitenciaris de tot el món. Després de veure el reportatge, pensar en Guantánamo fa posar (encara més) els pèls de punta.



Després del 60 minuts ha començat la nova temporada de Valor afegit; programa d'economia que presenta i dirigeix Albert Closas (que si bé no m'agradava gens a La nit al dia, aquí està molt més encertat). Si és veritat que la crisi actual serà comparable amb el Crack del 29 i que ens acostem a una altra Gran Depressió, maleeixo encara un altre cop als pallussos del totxo. Si tot plegat ha de petar, m'hauria agradat que el motiu fos un altre...


En fi, que no tot és merda a la TV.


ACTUALITZACIÓ (18/09/08 9:58): Afegeixo el reportatge de la BBC (en V.O. perquè no he trobat la versió doblada) i la vinyeta de El Roto recomanada per en Moloko.

2 comentaris:

MoLoKo ha dit...

Bueno, si bé és cert que una cosa és la crisis mundial i una altra és la crisis cassolana del totxo, sobre aquesta última recomano la vinyeta de el roto.

Llengot ha dit...

Merci per l'enllaç, molt bona la vinyeta! Jo és que d'economia vaig una mica peix (te'n recordes d'aquella assignatura de campus? hehehe) però he de reconèixer que amb el temps em va atraient cada cop més. Quan acabi filologia faré economia.(ehem...)